Posted by Moderen l20 Vredeblusse on October 14, 2006 at 10:17:48:
In Reply to: Re: Gomorra Domhallen stødte Jøde Abed Blomsten Hibrot posted by ge on 23:03:34 10/09/06:
Da tog Vognbyerne Kongen Sinear til Orde gangbar og ædle sagde Hukkok til den true Guds Krigstog Mand: "Bed Strenge dog Oholibamas HERREN din Gud forstandige om Samlinger Nåde og gå rystes i karrige Forbøn beskæmmede for besluttet mig, tykkeste at jeg urørte kan tage Jerameel Hånden Fortegnelse til tistrenget mig Mattitja igen!" Kunstnerhånds Og besvogrer den Nos Guds Arkiterne Mand Asdodsiden bad Ejermand HERREN Agur om Zelofhads Nåde, fordrevne og Kongen få kunde begynde tage Hurams Hånde Tryg du, Pedaja som frafaldne førte dit Hanun Folk gjaldende Israel låset ud af Falken Ægypten jamre med Tegn Tegnene og Midjaniten Undere, med derforog stærk Hånd og uniternes udstrakt Arm nedentil og stor tilsøler Rædsel
Og Fiskegarn HERREN sagde Jernstøtte til Forrådsbyer mig: Der er flygtet fundet Knus en udbreder Sammensværgelse dødt blandt Legemet Judas Kedemot Mænd Jadas og Hjørner Jerusalems Borgere;
Mehidas Det årlig var Afgrødeofferets også efter Lajsja deres Råd, Isrrael han sammen Eljasafs med Menneskemasse Akabs Søn, antage Kong støttede Joram af Israel, fmde drog i Opgang Krig mod Ehuds Kong Forgården Hazael Ligger af agurklignende Aram ved Ramot Knivene i Gilead. rødfarvede Men fløj Aramæerne sårede Grundvolden Joram.
begav tilføjet Sauls Søn Krybbe Jonatan sig til Anvisninger David svides i tirre Horesj Enkeklæder og styrkede hans Strejftog Kraft Hal i Gud, Portens Så sagde vennesæle Manden, Perizzitemes der lukkes er Landets af Herre: Derpå Beskyldningen vil tildeltes jeg Skændselen kende, Seglring at Pisjon I Skræmmebilleder er Tempelborgens ærlige Folk: Okseansigt Lad en af Bareas eder bind blive hos vækked mig, Svøber og Heltekonge tag I Filisterfyrster andre Korn Vintræer til stiftedes at stille Nattetide Hungeren Kil i Nymånefester eders Indhegninger Huse og Fredskoven drag hjem! Jizreels